Working Outfit

7:00




Y como si de la mismísima ley de Murphy se tratase, bastante para estar de vacaciones para que este pasado fin de semana lo pasase en el hospital debido a una gastroenteritis (mi primera tan grave) asì que me perdì el bautizo de mi sobrino Thiago y, con ello, mi papel de madrina. Pero bueno, ya me encuentro mucho mejor (aùn muy dèbil) y con ganas de enseñar este look que llevè para trabajar antes de empezar de vacaciones en un dìa que el tiempo nos dio una grata sorpresa en cuanto a temperaturas.

Mil gracias por todas las visitas y comentarios. Feliz lunes!!


And as it was a perfect exemple for Murphy`s law, I had to spend last weekend during my holidays in the hospital thanks to a serious infection on my stomach, so I missed my nephew`s Baptism and also my role as Godmother. Anyway, the most important thing is that I`m better (tho so weak) and wanting to show this outfit that I wore to work right before I took holidays in a surprising days due to the temperatures.

Thank you so much for all the visits and comments. Happy Monday!!


Jacket/chaqueta: Mango (new)
Shirt/camisa:  Lefties (old)
Jeans: Zara
Hat/sombrero: H&M
Shoes/zapatos:  H&M

Bag/bolso: Zara (old)

You Might Also Like

14 Kommentare

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Subscribe