Shiny Pants

7:00



Llevaba un tiempo con estos pantalones en mi cabeza, pero esa idea iba y venía cuando pensaba en el tiempo alemán (inestable tirando a frío) … Pero fue pisar Colonia durante mis vacaciones (que, como much@s sabréis, le tengo amor verdadero) y mi humor cambiar. Así que la combinación de mi felicidad y la “flagshipstore” que no hace mucho abrieron, el resultado no podía ser otro que comprarlos.


Muchísimas gracias por todas las visitas y comentarios. Feliz miércoles!!



I was long time dreaming about these pants but this thought came and went every time I thought about the German weather (unstable tending to cold)… But as soon as I went to Cologne (that, as many of you know, I love it) my mood changed. So, as a result of my happiness of being there together with the new “flagshipstore” were these pants.


Thank you so much for all the visits and comments. Happy Wednesday !!
 




Pants/pantalones: Zara (here/aquí)

Top: Mango

Denim Jacket/chaqueta: Mango

Sneakers: Converse

You Might Also Like

15 Kommentare

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Subscribe