Style Mix

6:00





Un fin de semana increíble, rodeada de la mejor gente, en Colonia (mi debilidad) y tras superar mi marca personal en mi primera media maratón… necesitaba el lunes para la recuperación (sobre todo de emociones) y ahora si, vuelta a la realidad y a un look que me chifla por ese mix de estilos y por mis diy ballerinas. Espero que os guste.


Muchísimas gracias por todas las visitas y comentarios, y por todo el apoyo con la media maratón. Feliz martes!!!



An amazing weekend surrounded by great people, in Köln (my beloved City) and after beating my personal mark in my first half marathon… I needed all Monday to recover (specially from emotions) and now yes, back to reality and with a love that I really love specially for that style mix and also for those diy ballerinas. I hope you all like it.


Thank you so much for all the visits and comments, and also for all the support regarding my half marathon. Happy Tuesday!





Skirt/falda: Zara (old)

Biker: Suiteblanco (old)

Top & Ballerinas: DIY

Belt/cinturón: Parfois (here/aquí)

Shades/gafas de sol: Brigitte Bijou


You Might Also Like

49 Kommentare

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Subscribe